Regen, regen en nog eens regen

9 november 2018 - Wanaka, Nieuw-Zeeland

Het heeft vanaf woensdagmiddag 14.00 uur tot vrijdagmiddag non-stop heel hard geregend. De vlucht over de gletsjer en de bergen ging dus niet door voor zo wel donderdag als vrijdag. Deze vlucht wordt ook vanaf Lake Tekapo gedaan en daar verblijven we aan het einde van onze reis dus we gaan hard duimen dat we dan de vlucht kunnen maken.
Donderdag was dus een camperdagje met lezen, spelletjes doen, tablet kijken en kleuren.
Morgen hopen we naar Wanaka te vertrekken maar het eerste deel van de Highway 6 is nu afgesloten door de regen en een andere route is er niet......

's Nachts heeft het weer erg geregend. Vanaf 11.15 uur was de weg gelukkig open en konden we op weg naar onze volgende camping: Mount Aspiring Holiday Park (bijna 4 uur rijden). We rijden langs mooie meren, zoals Lake Hawea en Lake Wanaka. We doen nog boodschappen en eten op de camping. We staan op een prachtig plekje met uitzicht op Lake Wanaka.

1. Marja:
    9 november 2018
    Jammer van al die regen, maar gelukkig zitten/rijden jullie wel in een prachtig mooi landschap. Dat is vast al heel veel genieten.
  2. Marion:
    Dat is echt pech!
  3. Jenny:
    9 november 2018
    Oh noo, hopelijk gauw weer wat beter weer!
  4. Mieke:
    10 november 2018
    Jammer van de regen, maar wel knus zo’n spelletjes/kleurtjes dag, hoop dat het gauw beter wordt in deze mooie omgeving👍🏻🤞🏻