Omarama en Lake Tekapo

23 november 2018 - Tekapo, Nieuw-Zeeland

Op donderdag rijden we naar Omarama. Na ongeveer een uur rijden stoppen we bij de Moeraki Boulders, grote stenen op het strand. Daarna is het nog ca 2 uur naar de camping. 's Middags rijden we naar Mount Cook. We rijden dan langs Lake Pukaki. 's Avonds eten we in een restaurant in Omarama.
Morgen rijden we naar Lake Tekapo. Hier blijven we 1 nacht op Lake Tekapo Motel and Holiday Park. Het was vandaag zo goed als droog. Alleen een beetje regen onderweg.

Op vrijdag rijden we naar Lake Tekapo. Dit is iets meer dan een uurtje rijden. En het zonnetje schijnt heerlijk. We rijden eerst naar Mount John. We doen een korte wandeling naar de top en vanuit hier heb je een prachtig uitzicht over Lake Tekapo. Daarna rijden we naar de camping. We hebben een prachtig plekje met uitzicht op het meer. Wat is het hier mooi. Daarna lopen we langs het meer naar het het centrum. We eten 's avonds in het centrum. Morgen een lange rijdag. We zullen dan via Christchurch, om de racefiets van Edwin op te halen, naar Akaroa rijden. Hier verblijven we onze laatste 3 nachten op Akaroa Top 10 Holiday Park. Helaas voorspellen ze de laatste dagen weer veel regen maar hopelijk valt het mee. Vandaag hadden we supermooi weer.

1. Marja:
    23 november 2018
    Wat is dat mooi. Ook die keien op dat strand, heel apart.
    Even iets heel anders...Op maandag 3 december vieren we op het Flamingonest Sinterklaas. Isa mag dan ook komen van 8.45 tot 11.00 uur.
    Geniet ze nog even.
    Groetjes Marja
  2. Jenny:
    23 november 2018
    Erg mooi weer, maat wat vliegt de tijd! Nog maar veel genieten!!
  3. Maaike:
    24 november 2018
    Wauw wat een gave foto's zeg!! Zo uit een tijdschrift!
  4. Mieke:
    28 november 2018
    Super mooi daar en apart die rotsen💋