Queenstown

13 november 2018 - Queenstown, Nieuw-Zeeland

Maandag zijn we naar Queenstown gereden. We waren rond 12.15 uur bij de camping. Daar eerst in het zonnetje een boterhammetje gegeten en daarna naar het centrum gelopen. Queenstown ligt ook weer aan een meer namelijk Lake Wakatipu, het derde grootste meer van Nieuw Zeeland. We lopen wat door het centrum en doen nog wat boodschappen. En laten ze hier nou ook een Patagonia ijszaak hebben.....😋
Evi en Isa vermaken zich daarna nog even in de speeltuin op de camping en dan gaan we uit eten.

De volgende dag is het weer prachtig weer. Alles in Queenstown draait om avontuurlijke sporten zoals bungee jumpen, skydiven, paragliding enz. Dat is allemaal een beetje te gek voor ons maar wij gaan iets anders leuks doen. We gaan met de Gondola naar boven waar je een prachtig uitzicht over Queenstown hebt. Daar boven is The Luge, een soort rodelbaan. We gaan hier 3 x van af. Evi en Isa zitten ieder bij één van ons en wat vinden ze het leuk en wij ook!
's Middags doen we lekker rustig aan en 's avonds gaan we weer uit eten. We vinden Queenstown erg leuk.
Morgen gaan we naar Te Anau. Dat is ca 2,5 uur rijden. We blijven dan 2 nachten op Te Anau Top 10 Holiday Park.

1. Mieke:
    14 november 2018
    Leuk om weer te lezen en mooie/leuke foto’s