Abel Tasman National Park

5 november 2018 - Motueka, Nieuw-Zeeland

Gister hebben we een tour naar het Abel Tasman National Park gemaakt. Deze hadden we al een tijd geleden geboekt via Wilsons.
Het park ligt aan de kust en heeft verschillende baaien met mooie stranden. Vanaf Kaiteriteri (ca 15 min rijden vanaf de camping) gingen we eerst met de boot helemaal naar Totaranui. Daarna voeren we naar Medlands Beach waar we van de boot gingen. Vanaf daar was het 10 min lopen naar het mooie Bark Bay. Daar hebben we een broodje gegeten. Er was ook een waterval en een hangbrug op ca 25 min lopen. Daar zijn we naar toe gelopen. Evi heeft zelf gelopen en Isa in de rugdrager. Toen we weer terugkwamen bij Bark Bay hebben we nog even gevoeld hoe koud het water was. Om 15 uur kwam de boot ons weer ophalen om terug te gaan.

Vandaag hebben we een rustig dagje gehad. Wat boodschappen gedaan, gewassen en van het mooie weer genoten. Evi heeft zich prima vermaakt in het zwembad.
Morgen gaan we naar onze volgende camping: Punakaiki Beach Camp.