Kaikoura

1 november 2018 - Kaikoura, Nieuw-Zeeland

Gister hebben we de camper opgehaald bij Apollo. We werden gebracht door de aardige eigenaar van ons motel. Na de uitleg en het inruimen, gingen we op weg. Dat is wel even wennen met zo'n groot voertuig en je hoort van alles rammelen. Ook het links rijden is even wennen. Na ongeveer 2,5 uur komen we aan in Kaikoura. We verblijven 2 nachten op camping Top 10 Kaikoura. Na wat boodschappen gedaan te hebben, vermaken Evi en Isa zich in de speeltuin op de camping.Evi wilde erg graag de bergen zien en ze wordt gelijk op haar wenken bediend. Vanaf de camping heb je namelijk zicht op besneeuwde bergtoppen. 's Avonds koken we in het keukengebouw op de camping en dan is het tijd voor de eerste nacht in de camper. Evi en Isa slapen bovenin  want dat gedeelte kunnen we afsluiten met een veiligheidsnet. Ze vonden het wel erg gezellig samen en sliepen pas na een uur.

Na een koude en regenachtige nacht staan we de volgende dag op tijd op. We gaan namelijk met een klein vliegtuigje op zoek naar walvissen. Door de wind en regen zei de piloot al dat het moeilijk zou zijn om ze te spotten en helaas hebben we er ook geen één gezien ☹. Maar desondanks was het een mooie ervaring.

's Middags was het droog en scheen het zonnetje en zijn we naar het centrum van Kaikoura gegaan en hebben we een stuk langs de kust gewandeld. Onderweg kwamen we nog langs een leuke speeltuin. Morgen gaan we naar Spring Creek.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Vera van Klink:
    Genieten Patricia en Edwin. Heel bijzonder om deze reis te maken
  2. Jenny:
    Ziet er fantastisch uit! Wat een leuke foto’s. Wel jammer van de 🐋🐋🐋
  3. Marry Chrispijn:
    1 november 2018
    Klinkt allemaal avontuurlijk! Geniet er maar van met z'n viertjes! 😍