Nog ruim 9 weken!

21 augustus 2018 - Zoetermeer, Nederland

Nog ruim 9 weken en dan vertrekken we naar Nieuw Zeeland! We hebben er erg veel zin in.

In maart hebben we de tickets en camper geboekt. We vliegen met Emirates via Dubai en Sydney om na 30 uur (!) uur aan te komen in Christchurch. Daar verblijven we eerst 2 nachten in een hotel. Dan gaan we de camper ophalen. We hebben gekozen voor de ruime 6-persoons Euro Deluxe van Apollo. Het wordt voor ons de eerste keer dat we met een camper reizen.

In mei hebben we alle campings geboekt. Verder hebben we een aantal tours vastgelegd. Onze route is als volgt:

Christchurch 2 nachten

Omarama 1 nacht

Lake Tekapo 1 nacht

Akaroa 3 nachten

Evi vindt het ook erg leuk dat we met een camper gaan. Ze vertelt het aan iedereen. Ook vraagt ze wat er allemaal in een camper zit: "Mama, is er ook een bad in de camper" en "waar moeten we dan slapen en slaapt Isa dan in een groot bed".

De komende weken gaan we ons bezig houden met de inpaklijst.....